Zbliżający się okres świąteczny, noworoczny i karnawałowy to czas wzmożonej pracy naszego sklepu oraz wypożyczalni. W związku z tym chcielibyśmy zaproponować państwu kilka rozwiązań które ułatwią państwu dokonywanie transakcji w naszym sklepie, a nam – pracę:
- Stroje do przedstawień szkolnych, na imprezy specjalne, jak również wszystkie inne można wcześniej zarezerwować osobiście na konkretny termin. Umożliwi to odebranie stroju w wyznaczonym dniu bez konieczności czekania w kolejce oraz prób przymierzania w nie do końca komfortowych warunkach pośród innych klientów. Rezerwacja wiąże się z opłaceniem kosztu wypożyczenia stroju (więcej informacji – http://www.usmiechnaszegodziecka.pl/cennik). Stali klienci naszej wypożyczalni chętnie korzystają z takiej możliwości co pozwala im na spokojny wybór odpowiedniego kostiumu na zabawę lub do występu i unikanie niepotrzebnej nerwowości w kolejce kiedy klient przed nami jest niezdecydowany i zajmuje „troszkę” więcej czasu. Nie jesteśmy w stanie wyznaczyć każdemu klientowi średniego czasu obsługi ponieważ każdy jest dla nas jednakowo ważny.
- Uprzedzamy również, że w ww. okresie, kiedy w sklepie znajduje się kolejka oczekujących na wypożyczenie stroju, nie ma fizycznej możliwości, aby ktoś z pracowników odbierał telefon i udzielał informacji odnośnie wypożyczalni. Bardzo często również klienci zadają telefonicznie pytania na które odpowiedzi można znaleźć na naszej stronie internetowej tj. koszt wypożyczenia, regulamin, dojazd. Szczególnie ta ostatnia kwestia powinna być dla klientów zrozumiała w dobie dostępu do wielu urządzeń elektronicznych i możliwości sprawdzenia we własnym zakresie gdzie mieści się sklep oraz wypożyczalnia od dwóch lat – http://www.usmiechnaszegodziecka.pl/kontakt Rozumiemy przyzwyczajenie do starego adresu, ale udzielanie odpowiedzi na pytania gdzie mieści się nasz sklep, co to za ulica, jak dojechać wydłuża tylko czas oczekiwania w kolejce do obsłużenia. Pragniemy nadmienić, że nie jest to przez nas wskazywane jako złośliwość w Państwa stronę, ale w trosce o komfort klientów.
- Preferowany kontakt w tym szczególnym okresie w roku to droga mailowa. Na stronie znajdują się adresy mailowe na które można kierować zapytania odnośnie konkretnych strojów i ich dostępności. Przypominamy również, że nie rezerwujemy kostiumów drogą mailową ani telefoniczną, chyba że zostanie to inaczej ustalone z klientem.
- Na stronie znajduje się tylko część strojów które posiadamy w wypożyczalni. Staramy się uzupełniać na bieżąco galerię oraz w dniu dzisiejszym stroje w galeriach zostały ponumerowane celem łatwiejszego kierowania zapytań z Państwa strony. Na miejscu znajdują się katalogi ze strojami oraz personel służący pomocy w przypadku strojów niestandardowych.
- Bardzo prosimy również o wyrozumiałość jeżeli chodzi o godziny pracy sklepu i wypożyczalni. Dla nas praca nie zaczyna się o godzinie 11 ani nie kończy o 18 zgodnie z wywieszką na wejściu. Dopiero po zamknięciu jest możliwość sprawdzenia skrzynki mailowej z pytaniami od klientów, bardzo często musimy przygotować stroje na specjalne zamówienie oraz posprzątać przed otwarciem. Oczywiście nigdy nikogo nie wygonimy jeżeli wejdzie przed godziną zamknięcia do sklepu, ale prosimy o nie zostawianie wypożyczeń na przysłowiową ostatnią chwilę, aby nie dochodziło do sytuacji w której klienci zjawiają się po godzinie 18 w sklepie i są zdziwieni informacją, że nie zostaną już obsłużeni, czasem reagując agresją słowną w stronę właścicieli sklepu i personelu. Może zdarzyć się sytuacja w której już przed godziną 18 zostanie wyznaczony koniec kolejki i prosimy o zachowanie tej prośby. W karnawale godzina wyjścia ze sklepu zazwyczaj bliższa jest godziny 20 niż 18…
- Bardzo ważna kwestia dotyczy płatności za stroje – nie akceptujemy kart płatniczych w tym przypadku. Wymagana jest gotówka zarówno jeżeli chodzi o opłacenie kosztu stroju jak i kaucji która jest później zwrotna a w przypadku płatności kartą spowodowałyby zamieszanie ze zwrotem przez terminal płatniczy.
- Posiadamy ponad 20 lat doświadczenia w tej branży i z tego też powodu nasza wypożyczalnia nie posiada przymierzalni strojów. Posiadanie takowej wydłużyłoby maksymalnie czas wypożyczenia stroju, spowodowałyby prawdopodobieństwo zniszczenia strojów w trakcie przymierzania itp. Większość strojów można bezproblemowo przymierzyć na ubranie.
Naszą dewizą zawsze była troska o klienta, ale nikogo nie zmuszamy do korzystania z naszych usług. Zawsze można wybrać inną wypożyczalnię, aczkolwiek z opinii klientów bardzo często wynika, że klienci którzy krytykują jakość naszych usług wracają do nas „oszołomieni” poziomem innych wypożyczalni 🙂 zastosowanie się do powyższych rad z pewnością ułatwi nam pracę oraz pozwoli państwu na lepszy kontakt z nami. SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!